Ken jij je doelgroep tot in de kleinste details? Google Analytics wel!

Ken jij je doelgroep tot in de kleinste details? Google Analytics wel!

Je bent natuurlijk niet de enige die aan online marketing doet. Maar hoe geef je de concurrentie het nakijken? Simpel, vertrouw op de troeven van je product of dienst. Die maken je uniek. En met de juiste knowhow, de slimme tools en je USP’s als leidraad haal je zeker al je doelstellingen.

Je doelgroep begrijpen is daarbij een must. Maar hoe goed ken je die eigenlijk? Gelukkig steekt Google Analytics graag een handje toe. Deze slimme tool vat alles wat je weten moet handig samen, tot in de kleinste details. Beslissingen maken op basis van concrete data, potentiële klanten beter leren kennen en handig inspelen op het surfgedrag van je bezoekers kan dus beter dan ooit!

Want daar draait het om: de Customer Journey. Door die telkens te optimaliseren, en dus je bezoekers op vlak van behoeftes, emoties en gebruiksgemak op hun wenken te bedienen, krik je je conversieratio flink omhoog. Maar hoe zit dat bij jou? Wijs jij je bezoekers de juiste weg?

Tijdens deze sessie praten we je graag bij. Aan de hand van duidelijke resultaten en succesverhalen. Want OMCollective is niet aan haar proefstuk toe.

Terug naar programma